Mia Mansor ♥
Amiza Najihah :)
Thursday, January 2, 2014 @ 5:20 PM | 0 Comment [s]

Assalamualaikum

 Hye baby ! Hee. 
Esok nak pegi PLKN dah kan?
Dah la tak sempat hang out -.-'
Hmm, sumpah rindu gila kau! :'(
Nak nangis la pulak. Ecey, hee.
Babe, Take care tau dekat sana?
Dapat kawan baru, jangan lupa aku.
Kat sana nanti kau enjoy je la.
Kawal emosi. Jangan bergaduh dengan orang. 3 bulan je. haha.
Kalau ada masa nanti aku pegi la melawat kau kay? InsyaAllah.
Duduk baik baik dekat Jempol tu. Jangan nak fly pulak. Hee.
Hmm, Harus lah muka burn tu kan bila dah jadi wirawati negara.
So, kau jangan risau la. Kau tetap cantik. haha. And Naim takkan lari :P
Weyh, check balik barang before pergi. Make sure semua complete.
Weekend kalau dapat phone jangan lupa contact aku!
Jangan skip makan kat sana nanti. Karang sakit pulak.
Dapat duit, save untuk belanja aku. haha :D
 Jaga solat. Doakan kejayaan kita sama sama.
Kalau ada orang ngorat, ingat Naim. haha.
Oh yeah, jangan lupa bawa gambar aku. Hahahaa.
Jangan asyik rindu aku je. haha.
Okay la babe. Once again, Take care.
May our friendship last forever!
I love you to the moon and back! Muahh






Older Post

DSC00068
Hye peeps !
Welcome to Mia's blog :)


Story About Love Links





This template was created by MiaMansor. Please inform me if I use your artwork but I did'nt mention your name. Thank You all for helping me :D Best view in Google Chrome only.